ΔϹΔЅ TRAINING - STANDAARD AANBOD
De meest gevolgde opleidingen zijn de standaard opleidingen rond overtuigen en beïnvloeden. In het aanbod zitten een algemene sessie en enkele specifieke gericht op zowel commerciële medewerkers als managers en leidinggevenden. Hierbij wordt op een interactieve manier een nieuwe en natuurlijke manier van aanpak en communicatie aangeleerd. De gevolgen hiervan manifesteren zich onmiddellijk:
- meer invloed en dus ook meer impact op de directe en indirecte omgeving
- een grotere en natuurlijkere overtuigingskracht
- betere en recurrente resultaten en dus ook grotere successen
- meer invloed en dus ook meer impact op de directe en indirecte omgeving
- een grotere en natuurlijkere overtuigingskracht
- betere en recurrente resultaten en dus ook grotere successen
Meestal volgt na drie maand een opvolgingssessie van een halve dag. Het doel van deze sessie is:
- analyse van de resultaten van de nieuwe aanpak
- beantwoorden van eventuele vragen rond de toepassing van de aangeleerde technieken
- aftoetsen hoe de gevolgde training daadwerkelijk in de praktijk werd geïntegreerd
- bijsturing om de nieuwe aanpak nog efficiënter te laten gebeuren
- delen van best-practices tussen de cursisten
- analyse van de resultaten van de nieuwe aanpak
- beantwoorden van eventuele vragen rond de toepassing van de aangeleerde technieken
- aftoetsen hoe de gevolgde training daadwerkelijk in de praktijk werd geïntegreerd
- bijsturing om de nieuwe aanpak nog efficiënter te laten gebeuren
- delen van best-practices tussen de cursisten